Automatische incasso

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over automatische incasso.

Veel gevraagd over Automatische incasso

Ik wil mijn huur niet meer via automatische incasso betalen. Wat moet ik doen?

U kunt dit schriftelijk of per e-mail aan ons doorgeven. Geeft u hierbij ook gelijk aan of u in het vervolg zelf de huur overmaakt of dat u van ons voortaan een e-mail met een betaallink wilt ontvangen.

Ik betaal mijn huur via automatische incasso en mijn rekeningnummer is gewijzigd. Hoe geef ik dat door?

Dit kan u direct regelen via het huurdersportaal. 

Ik betaal mijn huur via automatische incasso maar ik had niet voldoende geld op mijn rekening staan. De huur is niet afgeschreven. Wat moet ik doen?

Hebben wij een geldig e-mailadres van u? Dan ontvangt u van ons automatisch een e-mail met een betaallink waarmee u de huur alsnog kunt betalen. Neem anders telefonisch (via ons telefoonnummer 0168-350000) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.

Ik ben het niet eens met het bedrag wat jullie van mijn rekening hebben afgeschreven. Wat kan ik doen?

Neem hiervoor telefonisch (via ons telefoonnummer 0168-350000) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.

Ik betaal via automatische incasso. Wanneer wordt de huur van mijn rekening afgeschreven?

U heeft op het machtigingsformulier aangegeven of u de huur op de 1e of de 15e van de maand afgeschreven wilt hebben.

Kan ik mijn huur via iDEAL betalen?

Ja. U kunt ervoor kiezen om uw huurrekening maandelijks per e-mail te ontvangen. In deze e-mail zit een betaallink zodat u meteen via Ideal kunt betalen. Betaalt u via een automatische incasso maar is het ons niet gelukt om de huur af te schrijven? En hebben we een geldig e-mailadres van u? Dan ontvangt u ook een e-mail met betaallink. Wij kunnen u ook eenmalig een e-mail met betaallink sturen. Neem hiervoor telefonisch (via ons telefoonnummer 0168-350000) of per e-mail (info@woonkwartier.nl) contact met ons op.