Betalen via iDEAL

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over het betalen via iDEAL.

Veel gevraagd over Betalen via iDEAL

Ik heb mijn huur via iDEAL betaald. Hoe kan ik zien dat jullie mijn betaling hebben ontvangen?

Zodra u betaald heeft, ziet u dat er in het veld 'Status' de melding 'betaald' komt te staan.

Ik wil mijn huur via iDEAL betalen maar er gaat iets mis. Wat moet ik doen?

Neem dan contact met ons op zodat wij u opnieuw een betaallink kunnen sturen. U kunt de huur ook zelf overmaken op ons rekeningnummer NL96RABO0346740444. Geef dan in de omschrijving wel aan om welk adres en welke maand het gaat. U kunt de huur ook op een van onze kantoren per pin betalen.

Hoe kan ik mijn huur zelf overmaken?

U kunt uw huur overmaken op ons rekeningnummer NL96RABO0346740444. Geef in de omschrijving wel aan om welk adres en welke maand het gaat. U kunt de huur ook op een van onze kantoren per pin betalen.