Rioolverzekering

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over rioolverzekering.

Veel gevraagd over Rioolverzekering

Kan ik een rioolverzekering afsluiten bij jullie?

Als u huurt bij Woonkwartier bent u automatisch verzekerd voor problemen met het riool. U hoeft dus zelf geen rioolverzekering meer af te sluiten.

Ben ik verplicht om een rioolverzekering af te sluiten?

Als u huurt bij Woonkwartier bent u automatisch verzekerd voor problemen met het riool. U hoeft dus zelf geen rioolverzekering meer af te sluiten.

Wat betaal ik voor een rioolverzekering?

U betaalt geen extra kosten voor deze rioolverzekering.

Hoe meld ik problemen zoals een verstopping in mijn riool?

Heeft u een verstopping aan het riool? Bel dan ons storingsnummer 0168 35 00 01. U wordt dan doorgeschakeld naar het bedrijf dat de verstopping zal verhelpen.

Waar ben ik precies voor verzekerd als ik een rioolverzekering afsluit?

Voor rioolverstoppingen.

Ik heb problemen met mijn riool maar ik heb geen rioolverzekering afgesloten. Wat nu?

Iedere huurder van Woonkwartier heeft een rioolverzekering, dit zit bij Woonkwartier standaard in de kale huur.

Kan ik mijn rioolverzekering opzeggen?

Nee, u kunt uw rioolverzekering niet opzeggen. Maar u betaalt hier ook geen extra kosten voor.

Kan ik een inboedelverzekering afsluiten bij jullie?

Nee, u kunt bij Woonkwartier geen inboedelverzekering afsluiten.