Sleutels en sloten

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over sleutels en sloten.

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?

Dat verschilt per woning. Bij het tekenen van het huurcontract noteren we hoeveel sleutels u ontvangt.

Ik ben een sleutel kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Woont u in een gewoon huis zonder gezamenlijke ingang? Laat dan een sleutel bijmaken bij een sleutelmaker. Woont u in een appartementencomplex? Dan kunt u via Woonkwartier een sleutel laten bijbestellen. Hieraan zijn wel kosten verbonden.

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Woont u in een gewoon huis zonder gezamenlijke ingang? Dan moet u zelf het slot (laten) vervangen. Woont u in een appartementencomplex? Dan is het niet toegestaan de sloten te vervangen.

Mijn sleutel is afgebroken in mijn slot. Wat moet ik doen?

Neem telefonisch contact met ons op via ons telefoonnummer 0168-350000.

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Heeft iemand in uw omgeving een reservesleutel? Vraag hem/haar dan eerst om hulp. Lukt dit niet? Neem dan contact op met ons. Bel hiervoor naar ons telefoonnummer 0168-350000. Let op! Als wij een aannemer hiervoor langs laten komen dan brengen wij kosten in rekening.

Ik heb mezelf buitengesloten. Welke kosten brengen jullie in rekening voor het openen van mijn deur?

Voor de actuele prijzen adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen via ons telefoonnummer 0168-350000

Ik wil graag extra sleutels van mijn woning. Hoe regel ik dat?

Woont u in een huis zonder gezamenlijke ingang? Laat dan een sleutel bijmaken bij een sleutelmaker. Woont u in een appartementencomplex? Dan kunt u via Woonkwartier een sleutel laten bijbestellen. Hieraan zijn wel kosten verbonden.

Er is een storing aan de electrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

U kunt dit melden via www.mijnwoonkwartier.nl. Of neem telefonisch contact met ons op via ons telefoonnummer 0168-350000.

Mijn afstandsbediening / druppel van het toegangshek van mijn woongebouw werkt niet meer. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?

U kunt dit melden via www.mijnwoonkwartier.nl. Of neem telefonisch contact met ons op via ons telefoonnummer 0168-350000.

Mijn slot functioneert niet meer goed. Waar meld ik dit?

U kunt dit melden via www.mijnwoonkwartier.nl. Of neem telefonisch contact met ons op via ons telefoonnummer 0168-350000

Plaatsen jullie een nieuw naamplaatje als ik een woning bij jullie ga huren?

Ja, wij plaatsen dan een nieuw naamplaatje. Bij het tekenen van het huurcontract overleggen we met u wat er op het naamplaatje moet komen te staan.