Mijn Woonkwartier

U vindt op deze pagina veel gestelde vragen en antwoorden over het inloggen in ons klantportaal.

Veel gevraagd over Mijn Woonkwartier

Ik kan niet inloggen in mijn klantportaal. Wat moet ik nu doen?

Dit kan verschillende oorzaken hebben. Neem contact op met het Klantadvies Centrum via ons telefoonnummer 0168-350000

Welke informatie is beschikbaar via het Klantportaal?

In uw klantportaal regelt u de volgende woonzaken online in uw eigen digitale omgeving:

  • Uw huurcontract bekijken of opzeggen
  • Een woningaanpassing doorgeven
  • Overlast melden
  • Woningruil aanvragen
  • Medehuurderschap aanvragen
  • Verhuurdersverklaring aanvragen
  • Een reparatieverzoek doorgeven
  • Een serviceabonnement afsluiten
  • Een betalingsregeling aanvragen
  • Uw contactgegevens bewerken
  • Vragen stellen
  •  Klacht melden

Hoe maak ik een account aan voor het Klantportaal?

U ontvangt van ons een e-mail met een activatiecode. Op onze website www.woonkwartier.nl ziet u aan de rechterkant 'Mijn Woonkwartier' staan. Hier kunt u uw account activeren met de activatiecode en uw e-mailadres. Vervolgens ontvangt u een bevestiging van uw activatie op uw e-mail adres. Klik op de link in de e-mail om de activatie van uw account af te ronden. U rondt de activatie af op www.woonkwartier.nl door uw postcode en huisnummer in te vullen. Nu kunt u de beveiligde webomgeving gebruiken.

Is het Klantportaal veilig om te gebruiken?

Ja het klantportaal is volledig veilig.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Klik op 'Mijn Woonkwartier' en klik vervolgens op de button "wachtwoord vergeten". U krijgt dan een e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken. 

Ik huur samen met mijn partner een woning. Kunnen we allebei een account voor het Klantportaal aanmaken?

Ja, dit is mogelijk. Elke huurder kan met zijn eigen emailadres een account aanmaken.
Let op:  Het is niet mogelijk om met één emailadres meerdere accounts aan te maken! 

Ik heb geen activatiecode ontvangen voor het aanmaken van een account. Wat kan ik doen?

Op dit moment hebben alleen de huurders die gebruik maakten van ons oude klantportaal een activatiecode ontvangen. De overige huurders zullen in juni ook een email ontvangen met een activatiecode, zodat ook zij gebruik kunnen maken van ons klantportaal. 

Wat is het Klantportaal?

In deze omgeving regelt u ook buiten openingstijden uw woonzaken digitaal. Zoals een reparatieverzoek doorgeven, vragen stellen of medehuurderschap aanvragen. Dat kan via uw mobiele telefoon of tablet, maar ook op een laptop of vaste computer.